Sova.

Update: | ? Publicerat i Allmänt

Godkväll alla läsare !
Jag är sååå sjukt trött så de är inte sant.
Är helt slut när jag kommer hem från skolan även fast skolan inte är så ansträngande typ...

Aja dagen började i alla fall bra, jag hade sov morgon till 10 över 12, så hann med en massa saker som till exempel : duscha, äta, torka håret, kolla tvn, ta fjortis ego pics ( löshår inblandat ) och kan bara säga att jag aldrig i hela mitt jävla liv ska använda de igen, så sjukt obekvämt och jobbigt att ha på sig.
Kan inte fatta hur jag orkade gå runt med det hela förra sommaren ( 2012 ).
Sen stack jag till skolan, ganska go dag.
Stannade kvar efter skolan för jag och Michelle skulle jobba med vårat "tal".
När jag väl kom hem sen käkade jag lite och tog de lungt m.m.
Och smsade/smsar med gose.
Han kommer inte imon heller för han var tvungen att jobba över :/
Fast de är inget som han kan göra något åt, så vi ska helt enkelt träffas på torsdag som de är sagt nu, men vet aldrig planen kanske ändras igen :/
Fast hoppas inte de. För saknar han något sinnessjukt.
Och nu ligger jag i sängen och tänker lite haha..
Men aja i alla fall de var väll allt jag hade att berätta..
Vi hörs imon !
Här kommer en fjortis bild.
Och en bild på min puss vänliga kisse.

Godnatt vi hörs imon.

//HANNAFONDELL♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?