Winterland.

Update: | ? Publicerat i Allmänt
i´m back on traaack!
 
Förlåt att jag inte har bloggat på två dagar men har inte mått så bra och jag har haft bild brist..
För det är ju inte så kul att läsa en blogg utan bilder right.
Så det var delvis därför jag inte bloggade.
 
Men idag har jag varit i skolan i några timmar.
Orkade nästan inte med dom sista dagarna för hade så äcklligt ont huvudet.
Men som tur va så räddade min kära babe Elin mig.
Så stack till henne och käkade, sen gick vi ut och fotade lite granna, vi var inte så jätte bra ute ( tänker på tiden ), för vi hann fota i ungefär en halvtimme sen blev det mörkt, suck.
Bilderna blev helt okej, Dom hade nog blivit bättre om vi hade haft längre tid på oss.
 
Men här är i allafall resultatet.
 
 
//HANNAFONDELL♥
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?