-Jag som gästbloggar-

Update: | ? Publicerat i

Hej hej alla Hannas läsare!
Jag heter Johanna & det är då jag som ska gästblogga här i några dagar!
Jag har själv haft en blogg, men nu var det ett tag sedan jag bloggade så detta känns ovant, men kul! Tänkte beskriva mig själv lite så ni får veta några snabba saker, jag rider & har en häst , jag har den sämsta humorn man kan ha , jag hatar matte men älskar idrott, jag har 4 syskon! Två bröder och två systrar! Nu vet jag inte vad jag ska säga mer och det var nog inte så intressant men nu får ni kanske en liten bild av mig iallafall ;) ( kommer lägga ut bild på mig så ni ser sen också!)
Jag är född 1999, alltså är jag några år yngre än Hanna! Men Hanna är ändå som min bästa vän! Kan prata med Hanna om allt och hon hjälper mig alltid!
Jag tycker Hanna är en underbar person, glad , fin, omtänksam , underbar helt enkelt!
I nästa inlägg tänkte jag skriva lite om hur vi lärde känna varandra och sånt, men känns som att inlägget blir för långt om jag tar det här!
Hanna är ju just nu utomlands , och snacka om att jag är avundsjuk, det är ni också antar jag?
Det är ju rätt fint väder i Sverige också nu, iallafall hos mig och jag hoppas att det är det hos er med ;)
Så nu ska jag dra ut och sola, och sen bara hoppas på att jag blir brunare än vad Hanna kommer vara när hon kommer hem ;)
Puss!
Johanna




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?