Home sweet home...eller?

Update: | ? Publicerat i Familj, vardag
Ja vad ska man säga ?
Nu har det gått lite mer än en vecka sen jag kom hem.
Jag vet att jag inte har bloggat men har inte orkat eller haft tid för det.
Vilket jag borde ha haft men nej.
 
Tänkte väll dra lite kort om hur jag hade det i Turkiet.
Finns inte så mycket att säga i och med att allt var grymt.
Hade strålande sol varje dag och runt 30-37 grader.
Första kvällen/ natten så hann vi inte så mycket mer än att sova i och med att vi var på hotellet i gümbet vid halv 1 ungefär så vi gick och la oss.
 
Dagen efter spenderades på stranden liksom alla andra dagar.
Var på stranden till 4 ungefär sen la vi oss vi poolen till 6 och sen gick vi och käkade.
Kvällarna avslutades med shopping.
 
Och så såg de ut hela veckan.
Träffade en massa goa människor, alla turkar är hur härliga som helst.
 
Men jag rekomenderar verkligen turkiet, sjukt billig shopping, sjukt billig mat & och riktigt trevliga människor.
 
Och alla dom andra inläggen som jag kommer göra nu ett tag framöver kommer bestå av mycket turkiet bilder, i och med att det ser fult ut om man lägger upp alla bilder samtidigt haha.
 
.Och förresten jag skulle vilja tacka min fina vänn Johanna som gästbloggade här under tiden som jag var borta.
Du gjorde en super fin insats.
Och det första jag gjorde när jag landade i Sverige var att gå in och läsa allt fint du hade skrivit.
Okej kanske inte det första gick ju av planet, hämtade väskor mm, men efter det.
 
Kommer ett inlägg till efter detta..
 
//HANNAFONDELL♥



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?