Hur lärde jag känna Hanna?

Update: | ? Publicerat i

Hej hej igen!
Hanna är kvar utomlands och därför tänkte jag slänga in ett inlägg till här!
Det kommer handla om hur jag lärde känna Hanna, för hur gick det till egentligen?
Jo, det var såhär!
En vanlig tråkigt dag satt jag hemma vid min dator och bloggade, då hade Hanna en blogg på devote, och för er som vet hur devote funkar så kommer det upp massa bloggar längst uppe på sidan, jag kollade där, och så kom Hannas upp och jag tyckte den såg väldigt intressant ut så jag klickade mig in där, läste sida för sida och det första jag fastnade för var alla citat och fina bilder Hanna hade , läste bloggen oftare och oftare & började verkligen tycka om Hanna som person så jag kommenterade bloggen, vi gjorde länkbyte och Hanna blev som min förebild, jag började följa henne på instagram, la till henne på Facebook. Inte alls stalkigt eller så nej ;)
Men sen började jag skriva till Hanna, berättade för henne att hon var min förebild för Hannas blogg fick mig verkligen på bra humör, Hanna inspirerade verkligen mig!
Jag och Hanna blev allt bättre och bättre kompisar! Och nu har vi daglig kontakt!
Så allt började för ungefär 1 år sedan! Och jag ångrar verkligen inte att jag tryckte på länken så jag kom in på Hannas blogg, jag ångrar verkligen inte att jag stalkade Hanna, att jag var som en svans efter henne! För det ledde ju fram till något bra, right?
Hanna är en av dom jag kan prata med allt om, vi har gått igenom typ samma Saker, vi tycker oftast samma , och det är skönt att ha såna vänner!
Jag bara hoppas på att få träffa Hanna till sommaren, hade varit så sjukt kul!

Där fick ni en liten historia , hoppas ni ens orkar läsa!
Puss på er!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?