It's hard for me, but believe me, I'm trying.

Update: | ? Publicerat i vardag
Segaste dagen på länge helt klart.
Har inte hänt ett piss idag..
Vaknade tidigt för jag skulle hämta mina jobb kläder på mitt jobb klockan 10.
När jag kom hem käkade jag lite frukost, sen satte jag mig en stund framför tvn.
Tröttnade efter en stund för de va inga bra program.
Så då satte jag mig framför datorn och kollade på min favvo serie, Hart of dixie.
Käkade lite lunch, blev thaimat.
Sen så har jag lekt lite i photoshop fram tills nu samtidigt som jag har lyssnat på musik.
Och just nu lyssnar jag på Anton Ewalds "nya" skiva.
Faktiskt riktigt bra.
Trodde inte det men blev glatt överraskad.
Senare idag så har jag inget planerat, blir nog till att ta det lungt kanske kolla någon film eller något.
 
Passade även på att göra en lista med låtarna.
 
 
 
Vi hörs.♥
//HANNAFONDELL♥



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?