Kameler.

Update: | ? Publicerat i foto
Dålig uppdatering, ja jag vet.
Borde vara bättre på att blogga i och med att jag har fått ny dator och sånt nu men nej.
Jag är lika dålig för det och jag har bara mig själv att skylla.
Och det kommer säkert vara så här hela sommaren att jag bloggar någon gång ibland.
Så räkna inte med någon regelbunden uppdatering.
 
Men hitills så har veckan vart lugn inte haft så jätte mycket att göra, har vart med Oskar en dag och sen har jag vart med Tess.
Och idag vet jag inte vad som ska hända faktiskt.
Lite segt.
Hatar att inte ha något att göra.
Men aja jag överlever garanterat.
 
Bilden ovan är från den första kvällen i turkiet.
åh vill tillbaka..
 
Vi hörs.
puss.♥
 
//HANNAFONDELL♥
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?