mot varmare breddgrader.

Update: | ? Publicerat i


Förlåt för min sjukt dåliga uppdatering..
har verkligen inte haft lust.
Men mina dagar imprincipt sett ut som vanligt förutom att jag fick sommarlov i tisdags så har var hemma igår då.

Och vet ni vad ?
Idag drar jag till Turkiet, yeey tagga tagga tagga.
Planet lygter vid halv 6 så kommer ha tillgång till mobilen tills då.

Sen kommer jag även ha wifi på hotellet.
Så ni kan skriva till mig på kik och viber om de skulle vara något.
Jag kommer inte blogga när jag är där utan de gör jag när jag kommer hem.
Men för att bloggen inte ska stå helt tom medan jag är borta så har jag fixat så att min fina vän johanna gästbloggar här i några dagar.
Vet inte vad hon kommer så ska bli spännande att se vad hon skriver.

Men nu måste jag sätta mig och käka för stt sedan dra till flygplatsen så vi hörs om en vecka.

Puss på er!♥

//HANNAFONDELL ♥





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?