traveling along a road with bikes

Update: | ? Publicerat i vardag, vänner
Igår var jag med världens finaste Tilda.
Ja i torsdags så bestämde vi oss för att vi skulle cykla till stensjön dagen därpå och ha lite mysigt med fika och sånt.
Så väckar klockan ringde vid halv tio igår.
Fixade mig, åt frukost och packade ner det som jag skulle ha med mig.
Och vid halv 12 så kom Tilda, vi cyklade hem ifrån vid 20 i 12 ungefär.
Allt gick bra tills vi bestämde oss för att stanna och vila lite och dricka m.m.
Helt plötligt börjar Tilda skrika och jag fick panik för visste inte vad de va.
Och de visade sig snabbt att hon hade satt sig i en myrstack.
Ja så vi stack därifrån nästan direkt.
Sen dröjde de inte länge för ens Tilda fråga fall de var punka på hennes däck..
Det va de inte med de var någon konstig buckla på däcket men vi trodde inte de va någonting så vi fortsatte att cykla.
Och strax därpå så hör man att en smäll..hela däcket gick sönder.
Så vi fick gå en bit sen cyklade vi även fast det var punka på däcket.
 
Efter ett tag så blev vi lite funderamma för vi hade cyklat och cyklat men vi hade inte sett någon sjö, så vi stannade och frågade en tjej och då visade de sig att vi hade cyklat förbi sjön för jätte länge sen..
Men vi fortsatte och cykla och tillslut så hittade vi en jätte mysig sjö.
Så där tillbringade vi hela dagen.
Det var jätte mysigt, vi tog en massa bilder kommer lägga ut några i nästa inlägg.
 
Men hade en jätte härlig dag med en underbar vänn.
 
//HANNAFONDELL♥



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?