Happy easter.

Update: | ? Publicerat i vardag

Glad påsk gott folk.
Kanske lite sent att säga nu för påskafton är ju inprincip över nu.
Men jag hoppas iallafall att ni har haft en underbar dag med era nära och kära osv.
För de har iallafall jag haft.
Vaknade hyfsat tidigt, eller a ganska tidigt vid 9 ungefär.
För jag skulle hinna duscha och sånt innan jag skulle ut på först en mysig påsk lunch med min morfar, hans fru och mamma.
Sedan drog vi vidare in till Kristianstad och gick lite i affärer, riktigt mysig stad faktiskt.
Efter det åkte vi och fikade hos släkten, mysigt, härligt att träffa dom, har inte träffat just den släkten på 2 år.
Pga vissa anledningar.
Sen på kvällen har jag legat i soffan och kollat film, såg två riktigt bra filmer, vet inte vad dom heter men.
Och nu till er förvåning så ligger jag i sängen.
Ska alldeles strax sova för är ganska trött.
Btw glöm inte att ställa fram klockan inatt.
För vi kommer en timme närmare sommaren.
Och har typ bildbrist för glömde ta bilder idag så jag bjussar på ett collage.
Puss.♥

//HANNAFONDELL♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?