Never give up on something you really want. It's difficult to wait, but more difficult to regret.

Update: | ? Publicerat i Allmänt

Äntligen hemma efter en lång kväll i olofstorp...fast hade egentligen velat stanna, men man får tyvärr inte alltid som man vill..

Har typ inte gjort något alls idag, vaknade gick upp och duschade, fixade mig lite granna, jobbade lite.

Sen vid kvart över 5 tog jag först pendeln till Göteborg för att sedan ta bussen till Olofstorp, gick lite sådär med att hitta den jävla bussen för är sämst på göteborg så fick fråga typ 3 st innan jag hittade den ... Jag menar drottning torget..borde jag veta vart de ligger ? Det är ett helt vanligt torg lixom, måste dom ha olika namn blir ju bara förvirrad.
Men han i allafall till bussen precis.
Sen när jag gick av bussen så hade Robert gått ett håll och jag ett annat.. Så blev lite strul men sen löste det sig. Vi gick hem till han och satte oss och pratade, och han spelade gitarr för mig, typ doooog :o
Finns inget bättre och gulligare än en kille som spelar gitarr :o
Efter det kollade vi någon serie som han hade börjat kolla på, den var helt okej faktiskt, typ krigs grejs, inte riktigt min smak men men.
Och sen vid 22.00 typ gick vi ner till bussen, satt där och väntade men de kom ingen jävla buss, för jag hade kollat på helt fel busshållplats så var tvungen och sitta och vänta i typ 30 min höll på att frysa ihjäl, som tur va så satt Robert kvar och väntade med mig..
Var hemma vid typ 1 kvart över 1 nån gång haha .
Och de var allt för mig, känner att de blev ett lite för långt inlägg haha.
Aja nu ska jag sova, godnatt.
Puss.♥

 

//HANNAFONDELL ♥



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?