Snö storm.

Update: | ? Publicerat i vardag

Vad ska man säga?
Ja, jag kan ju börja med att berätta att de är snöstorm här nere i Skåne, helt sjukt.
Kan även berätta att jag inte har gjort ett skit idag... Jo jag och mamma va nere i Österlen idag en snabbis.
Sen har jag mest legat i soffan och kollat film resten av dagen, har nog aldrig känt mig så här slö och trött på länge.
Skulle aldrig klarat av att bo ute på landet händer inte ett piss.
För en stund sen satt hela "familjen" och kollade på lejonkungen, herregud de var inte igår man såg den.
Va nog när jag var liten när jag såg den sist så det var lite mysigt.

Det var väll allt från idag, imon ska vi dra in till Kristianstad och gå lite i stan m.m.
Och på söndag drar jag hem, skönt.

Säger godnatt.
För kommer inte blogga mer idag.
Puss på er.♥

//HANNAFONDELL♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?