so yesterday.

Update: | ? Publicerat i Allmänt
Vad ska man säga?
Kan ju börja med att säga förlåt.
Haha skulle bloggat men råkade somna as usual så får bli en lite kort sammanfattning blandat med massa annat i detta inlägget.
 
Igår va jag i skolan.. vem hade kunnat ana det?
Vi började spela in våran musik video, men mer om det i nästa inlägg.
Efter skolan tog jag det mest lungt låg och kollade film i sängen och bara mös.
Behövde lite lugn och ro.
Sen duschade jag för jag frös sönder, men såklart så när jag skulle skölja ur balsamet så tog varm vattnet slut..
Inte så skönt ..
Gick och la mig tidigt så det var därför jag glömde att blogga eller glömde inte men a.
 
Blir ett inlägg om musik videon efter detta.
Fast får bli ett kort inlägg för ska ha nationella prov i engelska tala..
 
// HANNAFONDELL♥



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?