Want him..only him..no one else.

Update: | ? Publicerat i Allmänt

Dör av trötthet.
Fan sjukt..
Är det meningen att man ständigt ska vara så här jävla trött varje dag ?
Så sjukt jobbigt.
Vill kunna vara pigg och glad men nej de går tydligen inte...
Har varit en hyfsat lugn fredag, har vart i skolan, hos läkarn, vart med finaste Emma, kollat film osv.
Och nu är jag helt enkelt helt slut.
Ska bli skönt med helg, få umgås med massa fint folk.
Imon ska jag vara med Robert, ser fram emot det faktiskt.
Kommer dock åka vilse för ska ta tåg och buss till han, har aldrig åkt buss/ tåg till han innan så känner mig lite halvt osäker ...
Aja men nu ska jag nana.
Godnatt alla gullungar.
Puss.♥

//HANNAFONDELL♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?