You´ll be mine and i´ll be yours.

Update: | ? Publicerat i vardag
Ändrat om designen lite, inte så jätte mycket skillnad men.
Är fortfarande inte helt nöjd med den, men den är bättre än vad den var innan iallafall.
Så man kan väll säga att jag har suttit vid datorn ända sen jag kom hem fram tills nu.
Och ska alldeles strax stänga ner den för orkar verkligen inte sitta här mer.
Ögonen går i kors haha..
 
Men idag har jag väll inte gjort så mycket har haft jätte tråkiga lektioner..hela dagen + ett utvecklingssamtal..
Utvecklingssamtalet gick faktiiskt ganska bra, sköter mig som alltid så var inga problem där inte.
Men nu ska jag kila.
 
Godnatt och sov så gott sen när ni ska sova.
Puss. ♥
//HANNAFONDELL♥
Tilda.L
Skrivet den:

Åhh vilken fin bild!

Svar: Tack så mycket finaste tilda !
Hanna Fondell




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?