19 MAJ.

Update: | ? Publicerat i vardag, vänner

Kass uppdatering denna helgen men har varken hunnit eller orkar blogga nu i helgen.
Men här är en kort sammanfattning av hur min helg har sett ut i största allmänhet.
 
I fredags var jag ju i skolan som vanligt.
Var hemma vid halv 3 någongång.
Tog det lungt ett tag.
Senare på kvällen så gick jag, min mamma och min bror ner till våran granne och snackade och sånt,  vi va där hela kvällen.
Vid 10 så drog mamma och bror hem medans jag hängde med grannen till ica, va så himla gött väder så hade kunnat stanna ute hela natten, de var så härligt.
 
Igår va det ju också sjukt gött väder eller a iallafall delvis, det var 30 grader ungefär så himla sjukt.
Va på stranden i ca 1 och en halv timma, innan det började regna och åska.
När jag kom hem så duschade jag, sen åkte jag tilll mammas kompis för att grilla och kolla eurovision.
Som dom allra flesta vet så vann ju Danmark.
 
Och idag så har jag varit med finaste Tilda, vi fixade först lite med min reklam, sen käkade vi lite granna innan vi stack ner till kungsbacka ån och fotade.
Vi var la där ett tag innan det började regna. fick en hel del bra bilder, några seriösa och andra mindre seriösa.
Dom ni ser ovan är tagna idag.
När vi kom hem redigerade vi lite bilder innan hon var hon tvungen att åka hem för att fira hennes mamma som fyllde år idag.
Sedan stack jag ut och delade ut min kära reklam, åhh vad jag älskar det jobbet, asså det är sjukt..finns fan inget bättre..nä men ska helt seriöst säga upp mig det är så ovärt och man tjänar knappt något på det.
 
Och nu sitter jag framför datorn och skriver detta inläggen samtidigt som jag kollar hockey finalen mellan sverige och schweits (stavning).
Står 3-1 till sverige hitills, grymt.
Men allt kan ju hända..
 
Vi hörs imon.
puss.♥
//HANNAFONDELL♥
 
 
Emma Sjöblom
Skrivet den:

Vilket läppstift har du här? Jättefint :)

Svar: Det är maybelline new york, 900 pink pop :)
Hanna Fondell


Smyckeskedjan
Skrivet den:

Åh, vilka fina bilder du har på din blogg. Somriga och fina!

Titta gärna in på min smyckesblogg, kanske hittar du ett smycke just för dig. Dela gärna med dig till nära och kära!

smyckeskedjan.devote.se/

Svar: Åh tack så mycket det glädjer mig att höra ! Det ska jag absolut göra ! :)
Hanna Fondell


Silvia
Skrivet den:

Superfin blogg.
Checka gärna in på min blogg med :D

Svar: Tack så jätte mycket ! Ja det ska jag absolut göra ! :)
Hanna Fondell


Olivia
Skrivet den:

Fina bilder :3

Svar: Tack så mycket ! :)
Hanna Fondell





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?