Animal.

Update: | ? Publicerat i foto, vardag
Väldigt dålig uppdatering i helgen som vanligt, men har inte alls haft tid eller lust.
Igår va jag hemma ett tag sen stack jag och jobbade lite.
Sen hämtade pappa mig och så käkade vi.
Sen smsa jag Tilda och frågade om hon ville träffas och det ville hon.
Så vi var ute och åkte longboard hela kvällen.
Sen satt vi inne och snackade en stund sen tog vi ut deras kanin på promenad haha.. barn minnen.
Tog mig en longboard tur hem till mamma vid halv tolv sen sov jag hos henne.
 
Och idag så spenderade jag förmiddagen framför reprisen av swedish house mafia dokumentären.
Sen jobb på eftermiddagen.
Och nu ligger jag i sängen och kollar Navy cis på tvn.
Har även vart en eftermiddag/kväll med en massa drama.
Så är ganska trött i huvudet just nu.
Har fått säga det jag känner och tycker och lättat på allt som snurar runt i min skalle.
Så blir ingen sen läggdags för mig.
Imon är det skola dessutom.
Kommer nog inte bli så mycket plugg denna veckan i och med att vi slutar inte denna tisdagen men nästa så blir nog ganska skönt.
 
Vi hörs imon.
Puss.♥
//HANNAFONDELL♥



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?