Du får mig att känna.

Update: | ? Publicerat i vardag

Riktigt lång och seg dag har de varit.
Va ju först i skolan tills klockan var 10 över 3.
Sen gick jag hem till mamma och lämnade datorn och så, stannade där i 1 och en halv timma eller nått innan min kära far hämtade.
Åkte och handlade lite käk.
Idag serverades taccos, sjukt gott !
Efter maten så var jag med Emma.
Och har vart med henne hela kvällen.
Fina gosen!

Och nu ligger jag i sängen och kollar nån serie på tvn, men ska stänga av den nu för är sjukt trött och ska sova hade jag tänkt.

Natti !
Puss.♥

//HANNAFONDELL♥

Anonym
Skrivet den:

hejhej! såå sjukt fin du är + bloggen älskar din blogg!!
hoppas du kan kika in på min blogg med! kommentera gärna med! :) ha det bra finaste du! :*)

Svar: Hej ! Aw tack så mycket gullis! Hihi tack så mycket, din blogg är också sjukt fin !
Klart jag kan ! ska jag göra !
Detsamma du ! ;*
Hanna Fondell


malin lundberg
Skrivet den:

Super fin blogg tjejen! :*
Kommer helt klart att kika in här igen! :*
<3

Svar: Aw tack så jätte mycket ! ;*Gud vad roligt att höra :D <3
Hanna Fondell


Ellen! :)
Skrivet den:

hej! jätte finblogg, super fina bilder! kolla gärna min blogg!<3

Svar: Hej ! Tack så mycket ! Hihi tack så mycket ! <3
Hanna Fondell


josefine
Skrivet den:

åå vad gott med tacos! :)

Svar: Haha ohja verkligen ! :)
Hanna Fondell





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?