evening flowers.

Update: | ? Publicerat i vardag

Riktigt skön dag även fast vädret har vart kasst, lite regnskurar då och då.

Va i skolan tills halv 5 innan de var dags att stressa hem, skulle vara hos läkaren vid 16.45. Så de var snabbt upp och lämna väskan för att sedan dra vidare.
Vi kom precis i tid och besöket hos läkarn gick lika bra som väntat.

Efter läkarn var de dags att fixa käk för jag var riktigt hungrig. Så de blev donken för de gick snabbt och lätt.

Väl hemma så käkade jag sedan gick jag till min fina vän Emma, va med henne hela kvällen, gick på en lång promenad ner till Hemköp för hon skulle köpa lite hårfärg, sjukt snygg kommer hon bli !

Och nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova, så trött som jag är.
Imon väntar nationella prov i matte.
Kommer verkligen gå jätte bra..eller inte är jätte dåligt på matte så a...

Aja sov så gott gullegrisar.
Puss.♥


//HANNAFONDELL♥

 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?