Fucked up.

Update: | ? Publicerat i vardag

Hela mitt liv suger just nu inget är rätt och jag har bara lust att dö.
Fick ett tråkigt besked idag..
Och nu måste jag fokusera på att smälta beskedet och göra något åt de.
För kommer bara bli värre ju längre jag väntar...

För övrigt idag så har jag vart i skolan har äntligen klarat av alla jävla nationella prov.
Gjorde de sista provet idag.

Även fast det var i matte så var det skönt att få det avklarat.
Så nu gäller det och hoppas att de kommer gå bra på proven bara.
Och om ungefär 2 veckor lite mindre kanske så har vi sommarlov och det är hur skönt som hällst.


Efter skolan mötte jag upp Emma på stationen, kan ju säga att de var en väldigt händelserik dag.
Allt från plugg till att använda ett parasoll som paraply... Ja jo de låter ju inte helt normalt.. Men varken jag eller hon är normala så de är ju ganska självklart att vi är som vi är.
Hade iallafall super kul.

Och nu ska jag sova.
Natti.
Puss. ♥

//HANNAFONDELL♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?