I don´t want to dream of you anymore. I want you for real.

Update: | ? Publicerat i skolan, vardag
Måndag morgon och allt känns riktigt segt.
Hade en stressig morgon, försov mig till halv 8.
Så var tvungen att äta och fixa mig på ungefär en halv timma.
Lyckades inte jätte bra för jag cyklade inte hemifrån förens 20 över 8...
Så jag hann precis till skolan i tid, började halv 9.
Första lektionen började med en film om mobbning..ganska hemskt faktiskt.
Och nu ska jag alldeles strax ha samhäll.
Det blir nog att göra klart lite grejer som ska betygsättas om typ en och en halv vecka.
Så det gäller att bli klar med allt så fort som möjligt så att jag får dom betygen som jag vill ha.
 
Förövrigt så tror jag att det kommer bli en ganska så bra dag idag.
Men det lär vi ju märka lite senare.
 
Vi hörs ikväll.
Puss.♥
//HANNAFONDELL♥
Anonym
Skrivet den:

Gud, älskar din blogg!
Kram <3

Svar: Åh tack så mycket, roligt att du gillar den !Kram <3
Hanna Fondell


sara schröder
Skrivet den:

fin du är!

Svar: Aw tack så mycket !
Hanna Fondell


jennifer
Skrivet den:

Vilken klass går du i då ? :) Det är alltid hemskt med mobbing :(

Svar: Jag går första året på gymnasiet :)Ja det är ju det..
Hanna Fondell


Lone o nike
Skrivet den:

Fiiiin!

Svar: Tack så mycket ! :)
Hanna Fondell


Elina
Skrivet den:

Hoppas du har haft en bra måndag, kram!

Svar: Jadå det har jag absolut haft ! Kram
Hanna Fondell


Alma
Skrivet den:

fin blogg! Kika gärna in på min :)

Svar: Tack så mycket ! Ja det ska jag göra :)
Hanna Fondell





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?