Komplicerat.

Update: | ? Publicerat i Allmänt
Jag vet, riktigt dålig uppdatering nu´dom sista dagarna.
Men det tänker jag inte skriva om just nu.
För då kommer jag bara att bryta ihop och det har jag ingen lust med.
 
Och om jag ska vara helt ärlig så har jag ingen vidare koll på vad jag har gjort dom senaste dagarna heller.
Igår var jag i allafall på handledarkurs vid 17 till 20.30.
Det var intressant.
 
Och idag har jag varit i skolan som vanligt fick gjort klart det mesta som man ska vara klar med.
Efter skolan så tog jag det bara lungt. Och lite senare på kvällen, så åkte jag och mamma och köpte en hårddisk för ska rensa hela min dator för den ska lämnas in hela sommaren, vet inte hur jag ska klara mig utan mitt kära photoshop men men.
 
Nu sitter jag bara i soffan och tar det lungt och är jätte trött, så ska snart gå och lägga mig tror jag.

Vi hörs imon.
puss.♥
 
//HANNAFONDELL♥
Emma
Skrivet den:

Du är så sjukt fin hjärtat!

Svar: Du är fin älskling !
Hanna Fondell




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?