Landscape part 2.

Update: | ? Publicerat i foto
 
//HANNAFONDELL♥
Ida
Skrivet den:

Wow vilka bilder!

Svar: åh tack så mycket ! :)
Hanna Fondell


LIFESTYLE
Skrivet den:

Love it. Sjukt fina bilder verkligen!

Svar: aw vad roligt att du tycker det det glädjer mig att du gillar dom !
Hanna Fondell


jenny
Skrivet den:

men gud så vackert!

Svar: Ja verkligen !
Hanna Fondell


Jenny
Skrivet den:

Jättefina bilder!
Kraam :)

Svar: Tack så jätte mycket ! Kram ! :)
Hanna Fondell


sara
Skrivet den:

gud vad fina bilder!

Svar: Tack så himla mycket ! :)
Hanna Fondell


Nonno
Skrivet den:

Grymma foton!!

Svar: aw tack så jätte mycket !
Hanna Fondell


Jennifer
Skrivet den:

Fina bilder! Kika gärna in på min blogg :)
http://jennfs.devote.se

Svar: Tack så jätte mycket ! Ja det ska jag göra ! :)
Hanna Fondell


Wilhelmina Lehtola
Skrivet den:

Heiii ! Härlig fotoblogg och jag gillar dina bilder och design, är dehär fyra sista landskapsbilderna från österriket? Om de är, kommentera på min blogg. är såå förtjust i alpbergerna, var själv där i en stad som hette Seefeld! Såg precis sådär ut :D

Svar: Hej ! Tack så mycket, kul att du gillar den ! Ja det är dom faktiskt. Ja bergen där är fantastiska, även naturen. Ja det ska jag göra :)
Hanna Fondell


Elina
Skrivet den:

sjukt bra fotograferat (om det är du som har fotograferat ens haha), jätte fina bilder!

Svar: Tack så jätte mycket !Haha klart det är jag som har fotat dom vem skulle det annars vara haha :)
Hanna Fondell


annie
Skrivet den:

Vad har du för kamera?
är den bra?
vad kostar den? (ungefär)

ps. fin blogg!

Svar: Jag har en nikon D3200 :)Ja det tycker jag absolut att den är, jag har dock köpt till lite grejer till den.
Men det kan man ju fixa sen om man ska fota på avancerad nivå.
Jag går ju foto gymnasium. Så jag har lär mig mycket där ifrån.
Använder ju även photoshop. Och de skulle jag aldrig klara mig utan haha.
Min kamera kostar runt 5-6 tusen skulle jag tro.
Men jag skulle nog rekommendera en Canon Eos 600D, för den är grymt bra faktiskt.
Fast det beror ju såklart om du satsar på en canon eller nikon.
Men du kan väll maila till mig så kan jag hjälpa dig att kolla priser m.m om du vill då haha.
mailadress: [email protected]

Och tack btw för att du tycker min blogg är fin haha.
Kram ! :)
Hanna Fondell


elin
Skrivet den:

Vilka vackra bilder!

Svar: Åh tack så mycket ! :)
Hanna Fondell





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?