omröstning.

Update: | ? Publicerat i Allmänt
Sitter just nu på min sista lektion.
Känner mig lite halvt stressad för har lite att göra klart innan betygen sätts...
Men det ska bli riktigt skönt att få komma hem sen.
Vet inte riktigt vad jag ska göra senare idag, men hittar säkert på något.
Kanske går ut och fotar lite granna, får se.
Men framför allt så ska jag fjäska lite med pappa.
Tanken är att jag ska byta mobil och abonemang den här veckan, haha.
Men vet varken vilket abonemang jag ska ha eller mobil..
Har halebop nu och det är jag super nöjd med, så helst hade jag velat ha det igen men i halebop så ingår inte mobilen...och jag behöver en ny mobil för min mobil har börjat ge sig lite..
 
Så jag har gjort en undersökning som jag kommer lägga här nedan, så ni får gärna hjälpa mig lite.
Rösta på vilken mobil ni tycker att jag ska ha haha.


Bloggextra.se
//HANNAFONDELL♥
Amanda
Skrivet den:

Fin blogg!
Har frågestund på bloggen så du får gärna gå in och fråga några frågor :)
Ha en bra kväll :)

Svar: Tack så mycket ! Kan jag nog ta och göra ! :)
Hanna Fondell


maja söderberg
Skrivet den:

Va fin du är :) kram

Svar: Aw tack så mycket ! kram ;)
Hanna Fondell


frida
Skrivet den:

fina bilder! :)

Svar: Tack så jätte mycket ! :)
Hanna Fondell





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?