pure seduction.

Update: | ? Publicerat i vardag, vänner
Blev ingen bloggning för mig igår men tänkte att jag skulle slänga ihop två inlägg nu istället.
Igår morse fick jag ett sms från Tess.
Hon ville att jag skulle komma hem till henne efter skolan.
Vilket jag gjorde.
Men först var jag ju tvungen att vara kvar i skolan till vi slutade.
Dagen gick hyffsat fort.
Och jag var äntligen påväg hem.
Gick hem och lämnade min väska m.m.
Sen gick jag upp till Tess.
Hon har precis varit i London.
Och innan hon åkte så hade jag bett henne att köpa en victoria secrets body spray till mig.
Men hon visste inte om hon skulle ha plats för det eller så och att det var tveksamt.
För hon visste inte om hon orkade bära runt på den.
Och när jag kom upp till henne så såg hon lite misstänksam ut.
Då frågade jag vad det va.
Och då gick hon in i köket och bad mig följa efter.
Och där stod den min efterlängtade body spray.
Världens finaste vän.
Love you. ♥
 
//HANNAFONDELL♥



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?