6 november.

Update: | ? Publicerat i vardag
Hmm ja hanna vad ska vi säga..Det kanske är dags för en uppdatering..
 
Jag ber som hemskt mycket om ursäkt för att jag har vart så kass på att uppdatera.
Senaste gången jag bloggade var på min födelsedag och de var ju för ungefär 3 veckor sen.
Och ja det har hänt en hel del sen dess.
 
Jag har ju vart i säffle i 2 veckor på en körkorts intensiv kurs, så jag kom hem i fredags.
Det gick riktigt bra fick gjort en massa.
Inte så konstigt med tanke på att man hade 2 körlektioner och 2 teorilektioner varje dag och sen på kvällarna satt man å plugga gärnet.
Så förhoppningsvis så har jag mitt körkort i januari, vet att det låter som att det är väldigt långt kvar men om man tänker efter så är det bara 2 månader och de är en perfekt tid för att plugga och för att fin slipa körningen så att den sitter helt och hållet.
Nog om det.
 
I måndags börja jag skolan igen, ganska kul att få träffa alla sina fina klass kompisar igen, med tanke på att jag inte hade vart i skolan på 2 veckor. Fast det blir snarare en för den andra veckan var de lov. 
Hade ett jätte bra lov verkligen..plugg hela tiden.
Men man ska väll inte klaga antar jag.
 
I går va jag ju såklart i skolan hade två lektioner och dom va ju ganska lugna, vi gjorde inte så mycket satt å pratade å skrev typ haha.
Efter skolan stack jag hem en stund senare kom min fin fina kompis emma till mig.
Jag hjälpte henne med ett svenska tal, vi planerade även att åka till hennes bror i malmö om två veckor så vi snackade med han osv.
Är riktigt taggad ska bli super kul.
Sen gjorde vi inte så mycket mer satt mest å snacka å lyssna go musik.
 
Och idag står skolan på schemat.
Slutar 20 i 5 så kommer inte hinna göra så mycket när jag kommer hem haha.
 
Vi hörs!
Ska bli bättre på att blogga, lovar.
 
//HANNAFONDELL♥
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?