bästa håkan.

Update: | ? Publicerat i vardag
Ligger just nu i sängen och bloggar samtidigt som bästa håkan spelas i hörlurarna.
Har aldrig tyckt att han har vart speciellt bra men bestämde mig för ge de en chans och nu är jag som fast. 
Han kanske inte är den bästa sångaren men det spelar ingen roll för hans låttexter är galet bra.
Och jag ska faktiskt få chansen att se den här människan live.
Fick nämligen 2 biljetter till han den 7 december, kommer bli sjukt nice.
 
Nog om håkan.
Idag har det vart en ganska lugn dag.
Började vid 12.10 hade lektion i en kvart sen skulle klassen till simhallen.
Vilket inte jag skulle vara med på men jag följde ändå med.
Jag å sandra va vid simhallen kvart i 1 när lektionen började vid 2 så satt å vänta där ett bra tag.
Sen kom emma dit så satt å snacka med henne en stund.
Sen kom läraren. Hon pratade lite.
Sen gick jag ut till emma å va med henne tills hennes kompis kom.
 
Sen stack jag hem.
Och har bara legat i sängen sen dess.
Ska strax ta och plugga lite engelska sen kolla serie eller nått.
 
Vi hörs imon.
//HANNAFONDELL♥



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?