Just keep swimming.

Update: | ? Publicerat i vardag
Idag är en bra dag, vet ni varför det är en bra dag idag?
Jo för det är fucking fredag!
Och vet ni vad som händer idag?
Ingenting..nä jag skojar bara.
Det händer faktiskt ganska mycket idag.
Först och främst så ska jag ha en eller 2 lektioner till, har faktiskt ingen koll, vilket jag borde ha men skitsamma.
Sen ska jag dra hem till min mamma och hämta mina hörlurar, inte så intressant..
Sticker hem till pappa och packar det sista, sen drar jag och Emma bort till stationen och köper biljetter och väntar på tåget.
Sen går tåget 16.58, tagga.
 
Men förhoppningsvis så kanske jag bloggar från tåget, men jag får se hur de blir.
Annars hörs vi på antingen söndag eller måndag.
 
Bilden är tagen i stockholm i somras.
Och även denna har inte ett piss med inlägget och göra.
Men det får funka.
 
//HANNAFONDELL♥
 
 
HANNA
Skrivet den:

Shit vad grym bild!
Kram, H.

Svar: Aw tack så mycket kul att du gillar den ! Kram!
Hanna Fondell





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?