Malmö - världens bästa stad.

Update: | ? Publicerat i foto, vardag
Jo i helgen var jag i malmö, vilken jag kom på att jag hade glömt av att skriva i det förra inlägget. Skrev ju bara att jag skulle ta tåget men inte vart jag skulle haha.
Hade grymt kul på tåget konstigt nog, va en skåning som satt och snacka med en stockholmare om massa as skumma grejer, som inte känns så lämpliga att ta upp här.
Väl i malmö så va allt grymt bra, på lördagen va jag, emma, sabine och emmas bror på emporia till klockan 4 ungefär, sen tog vi tåget till centralen.
Jag och emma gick till lilla torg och satte oss och tog varsin sider.
Efter en timma blev jag hungrig så vi skulle gå och fixa mat, men det slutade med att vi hamnade på toaletten på burger king..
Gick och satte oss på ett annat ställe och väntade på emmas bror och hans tjej. 
När dom kom så beställde vi in lite mer dricka.
Satt där i 2 timmar sen blev jag hungrig igen..
Gick och skulle fixa mat, jag ville ha köttbullar, mos och sås men kom därifrån med en kebab tallrik..lyckat.
Efter det gick vi till tgi friday´s, as nice ställe, tog lite dricka där med.
Stannade 2 timmar sen drog vi hem.
Söndagen var ganska lugn, stack till nått köpcentrum för emma skulle fixa sina naglar. Köpte subway medans vi väntade...i 3 timmar..
Sen vid 17.08 så tog vi tåget hem till "fina" kungsbacka igen.
 
Och nu i veckan har det inte hänt så mycket.
I måndags kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde. 
Igår va jag i skolan osv.
Efter skolan cyklade jag och hämtade tess va med henne till halv 7.
Sen åkte jag, tess, mamma och hugo och kolla på nån street star föreställning på aranäs teatern. Va rätt coolt faktiskt, jag menar killar som dansar är la aldrig fel.
 
Just nu sitter jag på en hål timma och ska precis börja välja ut lite bilder till en portfolio som jag ska göra i entrepenörskapen.
 
//HANNAFONDELL♥
 
 
 
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?