Ny design + tankar.

Update: | ? Publicerat i vardag
Vet inte vart jag ska börja..
Kan ju börja med något som jag är grymt nöjd med, och det är det är min nya design.
Var så trött på den gamla designen, så bestämde mig för att ändra bloggen helt och hållet.
Så det är alltså den jag som jag har suttit och hållt på med nu när jag inte har bloggat.
Men det är ju såklart ingen ursäkt för mitt dåliga bloggande.
 
Detta är inte heller en ursäkt men...
Men jag mår inte speciellt bra för tillfället.
Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte varför jag mår som jag mår.
Har gjort slut med markus men det var ju för snart en månad sen så det kan det ju inte vara.
Håller på att förlora en fin vän, visst det är riktigt jobbigt men tror ändå inte det är därför.
Är bara så förvirrad. Vet inte vart jag har mig själv.
Allt är bara upp och ner.
Och folk kallar mig mentalt störd, och jag vet inte jag börjar snart tro att deras ord är sanna.
Jag menar mitt sätt att tänka är inte normalt, inget med mig är normalt just nu.
Så jag antar att jag behöver tid att tänka igenom allt och ta tag i mitt liv och beta av allt efter som.
Jag vill bli glad igen.
 
//HANNAFONDELL♥



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?