when photography is your passion.

Update: | ? Publicerat i vardag
Sitter just nu i klassrummet och väntar på att torsdagens andra lektion ska börja, foto.
Foto som även råkar vara mitt favorit ämne om man nu kan kalla det så.
Har tidigare hållt på med kamerans funktioner och ljus, så idag väntar något nytt.
Skulle tro att det blir bild redigering, alltså i photoshop. Men även hur man monterar och skriver ut bilder.
Kan ju en hel del om photoshop sen innan, men det är ju själv inlärt med tanke på att jag använder det nästan dagligen, men det ska bli kul att lära sig mer och riktigt.
 
Har även haft svenska idag, som var den första lektionen.
I svenskan skriver vi argumenterande tal, jag är hyfsat nöjd med ämnet som jag har valt och jag känner att mina argument kommer att funka.
Måste bara komma igång med inledning och skriva själva talet.
Men det ska nog gå bra.
 
Har även två helvetes lektioner som väntar efter lunch, jo visuellkommunikation..
Ska bli sjukt kul eller inte..
 
//HANNAFONDELL♥



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?