14 oktober.

Update: | ? Publicerat i vardag
Ingen inspiration eller blogg lust över huvud taget.
Är så sjukt trött så det går inte att beskriva, det enda jag vill nu är att dra hem och sova.
Har haft ganska fullt upp hela helgen, och man kan säga att de tar på en.
 
Lördagen spenderade jag med Tess i göteborg, jätte mysigt.
Köpte ett par svarta jeans och en grå simpel tröja, riktigt nöjd med båda köpen.
 
På söndagen var de full rulle hela dagen.
Första jag gjorde va duscha och fixa mig vilket är ganska oitressant.
Städade hela lägenheten, känner mig ganska duktig faktiskt.
Stack och handlade massa mat, tårta osv.
Sen vid 4 hade jag släktkalas ( pappas sida ), var riktigt kul att träffa släkten va ett tag sen jag träffa dom sist.
 
Och idag så vet jag inte vad som händer vill egentligen träffa Markus med tanke på att vi har vart tillsammans i en månad idag.
Och för att jag saknar han sjukt mycket.
Men får se vad som händer, i och med att för mig är de lättare om han kommer hit och tvärtom för honom såklart.
Men kanske får offra mig, börjar ju sent i mon så kanske kan sova hos honom och dra med han när han ska till skolan så drar jag hem. 
 

Vi hörs.
//HANNAFONDELL♥
 
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?