4 oktober

Update: | ? Publicerat i vardag
4 oktober och det är fredag kan de bli bättre?
Nä tror inte det.
 
Idag har det vart en ganska skön dag i skolan hade foto hela dagen så "hela" klassen som bara bestod utav 5 personer idag, var ute och fotade.
Vi fick i uppgift att fånga ljuset på ett eller annat sätt och här ovan ser ni en utav mina tolkningar på de.
Är faktiskt riktigt nöjd med bilden.
 
Sen när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, kollade kläd hemsidor osv.
Och nu sitter jag i soffan och myser med min kisse och kollar lite halvt på tvn..väntar på att idol ska börja.
Och det är la de min fredags kväll kommer bestå av.
 
Vi hörs imon.
Har inga planer för i helgen så ska nog hinna slänga in ett inlägg eller två.
 
//HANNAFONDELL♥
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?