HÖST BLOMMOR.

Update: | ? Publicerat i vardag
Inte bloggat sen i söndags, jag vet..
Har inte riktigt haft tid om jag ska vara helt ärlig.
Måndagen va ganska stressig, sov ju hos markus från söndagen till måndagen.
Det va jätte mysigt, åt frukost med han och hans mamma på morgonen osv.
Sen vid 9 så åkte jag och hans mamma till kungsbacka, jätte snällt av henne att köra mig.
Hon skulle ändå till ikea så hon släppte av mig på vägen.
Va i skolan till 3, man kan ju säga att dagen va ganska slapp.
 
Igår vet jag faktiskt inte vad jag gjorde, va ju skolan hela dagen.
Efter skolan så va jag med Tess.
Sen hände de inte så mycket mer.
 
Och just nu sitter jag på en fruktansvärt lång hål timma..som varar till klockan 2.
Sen väntar idrott och entrepenörskap till klockan 5.
Mina planer efter skolan är att plugga körkort hela kvällen och eventuellt kolla någon serie.
 
( Bild tagen samtidigt som den andra med löv i något utav inläggen under. Har med ljus och göra.)
 
//HANNAFONDELL♥



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?