plugg hela tiden.

Update: | ? Publicerat i vardag
En jävla massa plugg står på schemat ikväll.
Är det inte plugg i skolan så är det plugg till körkort.
Visst det kanske inte är så himla kul att plugga, men det är bara att tänka positivt.
För om jag pluggar tillräckligt bra så kanske jag klarar körkortet.
Ska upp till säffle på en intensiv kurs som varar i 2 veckor, massa körlektioner och teori lektioner så efter det så har jag förhoppningsvis körkort.
 
Nog om de.
Idag har jag vart i skolan, har haft hyfsat många lektioner.
Börja med svenska, då vi kollade film, helt okej ändå.
Efter det hade jag foto, vi lärde oss att fota med blixtar, både i en fotostudio men även ute.
Sen har jag haft visuellkommunikation hela eftermiddagen. Jag var tvungen att ändra om hela min triptyk idé för uppgiften skulle vara klar idag. Men jag har inte hunnit fota markus, så jag slängde ihop ett arbete lite snabbt sådär, och snälla michelle agerade modell haha.
Blev nöjd med resultatet med tanke på den korta tiden som jag hade på dagens lektioner.
 
Nu ska jag gå och plugga lite.
//HANNAFONDELL♥
 
 
 
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?