selfie

Update: | ? Publicerat i vardag
Sitter just nu på en visuellkommunikations lektion och fryser sönder, jävla skola som inte har på någon värme. Inte konstigt att man blir sjuk hela tiden..
Men iallafall, mina planer för idag ser ut ungefär så här..
Ska ju såklart vara på alla mina lektioner, som håller på tills klockan 3. 
Lite segt för jag har inget att göra, är redan klar med min planering för triptyken ( 3 berättande bilder ), så det ända jag ska göra är att fota markus. Men det kan jag ju inte göra nu. Och vet inte riktigt när jag ska få tillfälle till det men ska försöka fixa det så snart som möjligt. För vill ju bli klar med uppgiften haha.
 
Sen ska jag bara hem och ta det lungt, sätta mig i soffan och kolla tvn eller kolla nån serie på datorn.
Fast egentligen så borde jag plugga på mitt körkort nu när jag ändå har så mycket tid som jag faktiskt har. Får se hur de blir.
 
Och juste, jag lämnade ju in min mobil igår så kommer inte ha någon telefon på 2-3 veckor.
Så om ni vill få tag i mig så kan ni antingen skriva i facebook chatten eller så kan ni skriva på kik har även skype för er som gillar att snacka.
Mitt namn på kik är: hannafondell.
Skype namn: hannafondellfahlen.
Har min gamla iphone så den kommer jag använda så länge som jag har internet, trodde att jag skulle kunna använda den hela tiden men det visade sig att den var låst till halebop så det sket sig.
 
Vi hörs.
//HANNAFONDELL♥



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?