welcome october

Update: | ? Publicerat i vardag
Idag är det onsdag och det är även den 2a oktober.
Och vi kan lätt konstatera att det var två dagar sen jag bloggade sist.
Jag har inte mått så bra så jag har inte orkat blogga.
Har även vart hemma från skolan idag pga att jag inte kände mig helt på topp.
Har vart förkyld i ungefär 2 veckor nu och
i söndags började jag äntligen känna mig bättre och så blir man sjuk igen känns lite segt faktiskt.
Men jag absolut inte gjort någonting idag, eller jo jag har suttit och lekt med min design lite..och jag blev inte helt nöjd, men den får duga tills jag orkar göra om den igen. 
 
Mina planer för i eftermiddag / kväll är att jag ska åka och köpa lite hårfärg för måste fixa till min utväxt.
Ska även svänga förbi kungsmässan och lämna in min mobil, den har blivit helt cp, stänger av sig hela tiden utan anledning.
Så har precis säkerhetskopierat den, så om något skulle försvinna så har jag allt på datorn haha.
 
Vi hörs imon!
 
//HANNAFONDELL♥



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?