Björn

Update: | ? Publicerat i foto
Kamera: Nikon D3200 
Objektiv: Nikon AF 18-105/3,5-5,6G ED VR AF-S DX
 
//HANNAFONDELL
joanna
Skrivet den:

så fina bilder!


FRÖKEN ANNORLUNDA
Skrivet den:

vilka fina bilder! :D <3


Evelina
Skrivet den:

Vilka mysiga bilder. Kram


rebecka
Skrivet den:

super bra bilder!


Frida
Skrivet den:

Fin blogg & jätte fina bilder! :)


malin
Skrivet den:

Galet fina bilder du tar! <3


louise
Skrivet den:

jag vill bli länkad! :)

måste även säga att du har otroligt fina bilder på din blogg! Kram

http://itsalifestyle.devote.se/


Miriam
Skrivet den:

men ååh så söt!! Och fina bilder, kram


Agnes & Linn
Skrivet den:

Härlig blogg, spana gärna in vår blogg !

<3 http://2underytan.devote.se/ <3


HannaKlaraMaria
Skrivet den:

Hejsan! Skulle vara jättekul om du skulle vilja göra ett länkbyte? Jag har kanske inte jättemånga läsare men detta hade kunnat vara ett steg på vägen :)

Svar: Hej ! Ja absolut det fixar jag :)
Hanna Fondell


Elise
Skrivet den:

Jättefina foton, ögonen är helt suveräna! :D Jättefin blogg oxå! Om du gillar fotobloggar så kika in på min om du vill :)

Svar: Tack så jätte mycket ! :D Tackar :) Det ska jag göra :)
Hanna Fondell


Julia
Skrivet den:

Länkbyte?

Svar: Ja visst absolut ! :)
Hanna Fondell


Frida Ahlsén
Skrivet den:

Grymma foton! Verkligen snygga! :) Snygg blogg också, har du designat den själv?

min blogg hittar du på www.ivoryweddings.devote.se , skriver om bröllop/fest/planering osv.

Svar: Tack så jätte mycket ! Ja det har jag faktiskt ! :) Vad kul jag ska gå in och kika på den ! :)
Hanna Fondell


Smyckeskedjan
Skrivet den:

Vilka fina bilder du har på din blogg! Jättesöt katt, älskar ögonen :)

Besök min smyckesblogg och hitta ett unikt smycke till dig eller någon du tycker om. Dela gärna med dig till nära och kära!

[email protected]

Svar: Tack så jätte mycket ! Ja han är världens sötaste! Ja dom är fina ! :) Det ska jag göra :)
Hanna Fondell


Elise
Skrivet den:

Jag gör gärna ett länkbyte om du vill :)

Svar: Ja visst det hade vart kul :)
Hanna Fondell


Anna
Skrivet den:

Ska vi köra ett länkbyte? :)

Svar: Ja visst det kan vi göra ! :)
Hanna Fondell


Aschmanda
Skrivet den:

ååh så söt :)

Svar: Hihi ja han är söt ! :)
Hanna Fondell





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?