En kall september dag

Update: | ? Publicerat i foto
Idag är en sån dag som man bara känner och vill vara hemma och sova och ligga under ett varmt täcke.
Va så otroligt kallt ute i morse kändes nästan som minus grader..och ändå hade jag en tjock jacka på mig helt galet hur de kan gå så fort, jag menar de va ju nyss sommar.
 
Men iallfall nog om de.
Mina planer för idag ser ut ungefär så här..
Först och främst så ska jag ju såklart gå klart alla lektioner som jag har idag.
Visuellkommunikation till klockan 15.10.
Sen ska jag hem till tess en stund hade jag tänkt.
Vi ska prata om i mon och sånt, då tatuering står på schemat.
Så sjukt jävla taggad !
För övrigt vet jag inte vad jag ska göra blir antagligen hem och ta de lungt och vila upp mig lite, så att jag blir frisk från den jävla förkylningen som jag har åkt på.
Har även hela dagen imon att vila upp mig på, fått hemma uppgift i foto så dagen kommer spenderas hemma framför tvn och ute för att fota.
 
Men de va allt från mig just nu, kommer antagligen inte blogga något mer idag.
Så vi hörs imon, och då kommer även bilder på min tatuering. 
 
//HANNAFONDELL♥
 
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?