helg med bästa älskling

Update: | ? Publicerat i Allmänt, vardag
I fredags kom även min fina kille till mig.
Vi velade lite om han skulle komma eller inte men tillslut så bestämde vi att han skulle komma och det är jag väldigt glad för.
Så vid 23.00 hämtade vi honom på stationen.
Vi gjorde inte så mycket på den kvällen för båda var ganska trötta så det blev att vi gick och la oss och mös sen somnade vi.
 
På lördagen åkte vi till mina kusiner i mölnlycke och vi va där hela dagen, vi var bland annat ute och sköt luftgevär ( jag sköt inte ) käkade m.m.
Det var riktigt mysigt men tycker lite synd om markus för min ena kusin höll på med honom hela tiden haha.
Senare på kvällen så kom min kompis tess som även är min granne ner med lite fika, så vi va med henne en stund tills hon gick hem.
Efter de låg vi bara i soffan och kolla film.
De dröjde inte länge innan vi gick och la oss, kan ju säga att båda va helt slut efter alla händelser på dagen.
Så vi somnade direkt.
 
Hade ställt klockan på 9.00 på söndagen pga att han skulle med ett tåg som gick 10.45 från kungsbacka för att sedan ta tåget mot Katrineholm 11.40.
Och kan ju säga att jag saknar han sjukt mycket redan..
 
//HANNAFONDELL



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?