hösten

Update: | ? Publicerat i vardag
Usch fyfan höll på att frysa röven av mig i morse.
Man kan verkligen säga att hösten har kommit.
Vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt.
Visst det kan vara jätte mysigt med hösten man kan sitta inne och kolla tv under en varm filt osv utan att ha dåligt samvete, men det är ju så satans kallt.
Och i och med att jag inte har några bilder typ så satte jag ihop ett litet collage med bilder som jag tycker beskriver hösten.
 
Men nu till dagens händelser.
Jag går en jätte lång dag i skolan idag, tyvärr.
Alltså till 16.40..och har dessutom en 3 timmars hål timma också, kan inte bli sämre.
Efter skolan ska jag dra till kungsmässan och hämta mina glasögon, kommer bli sjukt sexig..
Efter det ska jag träffa min fina kompis emma, får se vad vi hittar på.
Men vi hörs senare !
 
//HANNAFONDELL♥
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?