i think i´ll miss you forever, like the stars miss the sun in the morning skies.

Update: | ? Publicerat i vardag
Inte bloggat på ett bra tag, vet faktiskt inte varför men men.
Senast jag bloggade var i onsdags och man kan la inte säga att de hände speciellt mycket på varken torsdagen eller fredagen.
Vet att jag va i skolan i allafall och att alla fredags lektioner som egentligen brukar vara foto blev någon slags bygg lektion.
Skulle renovera hela fotostudion slänga ut alla gamla möbler och montera ihop nya.
Sen skulle vi på någon foto utställning, som varade i ungefär 5 min.
Vet inte vad jag gjorde efter skolan sen men det är ju skitsamma.
 
Helgen har jag spenderat med finaste markus, åkte ner till honom på lördagen och stannade till söndagen sen åkte han med mig hem och sov hos mig till idag.
Super mysigt, vi kollade serier, umgicks med hans familj, som jag även träffade för första gången.
Var ganska nervös innan men det gick bra och dom var jätte snälla så jag hoppas att dom godkännde mig haha.
 
Och idag har jag inte hunnit göra så mycket, mös lite med min fina kille på morgonen åt fruksost tillsammans. Hann även duscha och fixa mig osv.
Och nu sitter jag i skolan och ska alldeles strax gå på lunch.
Sedan väntar världens tråkigaste lektioner naturkunskap hela eftermiddagen, får väll se om jag överlever..de är tveksamt asså.
 
Vi hörs senare.
 
//HANNAFONDELL♥
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?