Måndag

Update: | ? Publicerat i vardag
Ingen bloggning i helgen..som vanligt får man väll säga..
Hände inget speciellt dock.
I lördags storststädade jag och monterade även möbler som jag ska ha i mitt nya rum,
Det blev riktigt nice det ända som fattas nu är en tapet och lite små dekorationer men det kommer jag fixa allt efter som.
Va även med tess en stund, mysigt.
 
Igår va jag bara hemma.
Övningskörde en sväng på kvällen.
Blev hela 5 mil sammanlagt.
 
Och just nu sitter jag på en naturkunskaps lektion nog de tråkigaste som finns helt seriöst. Vill inget hellre än att sticka hem nu.
Bara typ 2 och en halv timma kvar....
Fuck it.
 

Aja vi hörs senare !
 
//HANNAFONDELL♥
 
 
claudia
Skrivet den:

Jättefin bild! :)

Svar: Tack Claudia! Du är fin ! :)
Hanna Fondell





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?