weekend

Update: | ? Publicerat i vardag
Och då har ännu en helg passerat..
 
Som jag nämnde i fredags så skulle jag baka med tess.
Och här ovan ser ni resultatet.
Chokladbolls cake pops och choklad macarons.
Va faktiskt första gången jag bakade macarons så är riktigt nöjd med hur bra dom blev.
Spenderade även hela kvällen hos henne.
Riktigt mysigt.
 
På lördagen var jag först hos tess en stund.
Sen drog jag ner till varberg för att träffa min fina älskling.
Va hos honom hela kvällen, vi kollade film och mös en massa. 
Man får ju passa på medans han va hemma..han ska va uppe i stockholm i 2 veckor och plugga..
Kommer inte klara mig..men kanske ska dra upp till han i helgen eller om han kommer hit.
Vi får la se.
Sen så fixade han även mat till mig.
Blev grillat kött, potatis och någon sås som han fixade.
Jummie.
 

Igår va jag bara hemma, sen gick jag till tess på kvällen för behövde hjälp att plugga historia.
För hade glömt att det skulle vara klart till igår.
Så hela min helg bestod av plugg plugg och plugg.
Men blev klar så det är ju bra.
 
//HANNAFONDELL♥
 
 
 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?