wildfowl

Update: | ? Publicerat i foto
Inte bloggat på ett par dagar.
Men har haft fullt upp med annat.
Har knappt några bilder heller så måste ta till mig ork och inspiration och gå ut och fota någon dag.
Får se när de blir.
 
I tisdags va jag ju i skolan såklart sen drog jag till Tess en stund sen skulle jag till optikern...
Och ja gissa vem som ska få glasögon? 
Jo jag...
Så jag får dom om lite mindre än 2 veckor.
Vet inte om jag ska se fram emot det eller inte faktiskt.
Men jag behöver ju dom så det är la bara till att använda dom och se glad ut haha.
 
Igår vet jag faktiskt inte helt vad jag gjorde, va i skolan till 20 i 5.
Plus att jag hade 3 timmars hål timma.. så då stack jag och michelle hem till mig, vi käkade lite sen dog vi framför tvn.
Och kan ju inte påstå att resten av dagen blev så seriös.
Hade entrepenörskap, vi jobbar med ett projekt, så jag och michelle och sandra är i en grupp.
Men sandra var sjuk så jag och michelle va i fotostudion och tog kort, längesen jag skratta så mycket, sjukt.
 
Och nu ska jag snart ha visuellkommunikation i 3 timmar sjukt jävla segt men får la ta och spela lite Sims 2 precis som resten av klassen gör, as nice.
 
Vi hörs sen eller imon eller på lördag eller nått haha.
 
//HANNAFONDELL♥



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?