Smulan

Update: | ? Publicerat i foto
Det där med att ta tag i bloggandet gick ju sådär bra.
Nu har ännu en vecka gått utan något bloggande.
 
Vilket jag inte alls har gjort medvetet. Har haft så himla mycket annat att fokusera på, körkort, skola, träna och spendera så mycket tid som möjligt med min fina katt. Nästa vecka ska hon avlivas och det känns extremt jobbigt. Har haft henne i 12 år alltså -nästan- hela mitt liv. Så att hon helt plötsligt inte kommer finnas där, nä den känslan går inte att beskriva. Att inte kunna höra henne spinna, inte kunna höra henne jama när hon är hungrig och inte ha henne i knät när man är ensam. Men man måste tänka på att det är för hennes eget bästa..hon mår inte bra..det är något fel på hennes njurar och i och med att hon är så pass gammal så finns det inget man kan göra, tyvärr. Kommer bli tomt, men hon slipper att ha ont och framför allt hon slipper lida.
 
därför har bloggen blivit lidande. Men som sagt jag har inte gjort så mycket, mer än att plugga dag ut och dag in. I helgen var jag med emma på krogen, de va kul, träffade massa goa människor. Och nu sitter jag och bloggar. 



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?